Not Safe - Harry Potter -kirjoihin pohjautuva RPG Not Safe - Harry Potter -kirjoihin pohjautuva RPG
Uutiset: Lukukausi loppuu 30. kesäkuuta ja alkaa 1. syyskuuta.
Tänä aikana koulun alueella ei saa aloittaa pelejä.
Muistakaa päivittää hahmojenne luokka-asteet ja iät kesän aikana!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Elokuu 01, 2010, 02:36:02

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alexander King  (Luettu 533 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jenny
Jättiläiskalmari

Poissa Poissa

Better than you.

sitsa.k@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« : Kesäkuu 27, 2009, 19:13:32 »

(Edward Furlong)

Nimi: Alexander Max King
Kutsumanimi: Max
Sukupuoli: Poika
Syntymäaika: 7.3.1998
Puhdasverisyys: Puhdasverinen
Perhe: Isä Julian, Äiti Violet. Täti Clementine.
Asuinpaikka: Skotlanti, Dundee.

Taikasauva: ”Isoisä”. Punakoivua, 16 tuumaa, sisällä vuorikristallin kiteitä.
Luokka-aste: 1
Tupa: Rohkelikko

Ulkonäkö:
Näytän hyvin paljon isältäni.
Minä olen kohtalaisen pitkä ikäisekseni ja minulla on aika kalpea iho.

Minulla on todella tummanruskeat hiukset jotka on leikattu enemmän toispuoleiseksi, pidän hiuksistani erittäin paljon.

Pukeutumiseni, no kotona minä puen päälleni mitä äiti tai isä määrää, tarkoitan siis erikoisia tilaisuuksia.
Normaalisti minä pukeudun kuin jästit (isä ei pidä siitä), ainakin yritän pukeutua hyvin jästimäisesti.
Minä omistan nahkatakin, ostin sen yhdestä jästien liikkeestä. Muutenkin minä pidän kovin paljon mustista vaatteista.
Joskus äitini erehtyi hankkimaan minulle viktoriaanistyylisiä asuja, niitä minä en suostu pitämään mistään hinnasta kuin juhlissa. Minä näyttäisin ihan kauhealta jos kulkisin normaalisti niissä.

Luonne:
Minä pidän kepposista aika paljon, on hauskaa katsoa kun ihmiset menettävät hermonsa, tosin siinä vaiheessa minun kannattaa luikkia pakoon kun vielä voin, ainakin kun kyseessä on äiti tai isä.

Tähän väliin minun on kuitenkin pakko sanoa, että en minä ole niin ilkeä mitä annan ymmärtää, on minullakin tunteet. Tykkään vain hieman irrotella joskus.
Kuitenkin, minä rakastan kaikkea jännittävää! Pidän myös riidoista jos se ei johda välirikkoon jonkun ihmisen kanssa. Tuntuu mahtavalta tapella jonkun kanssa, väliä sillä häviääkö vai voittaako, se tuntuu hyvältä kun voi purkaa voimiaan johonkin sellaiseen!

Minulla ei ole paljon ystäviä, pari hyvää kaveria joiden kanssa tykkään viettää aikaa. Ennen en tiennyt onko mahdollista tuntea henkilöä jonka kanssa voi oikeasti jakaa ihan kaiken.

Minä pidän eläimistä, eläimet ovat ainakin ystäviäni!
Minä omistan kaksi saksanpaimenkoiraa. Niiden nimet on Fuuka ja Lumikki, olen kouluttanut ne itse, ne ovat hyvin fiksuja.
Kuulin kerran kun täti sanoi isälle, että kun minut näkee koirieni kanssa, ei voi kukaan sanoa ettenkö rakastaisi niitä.
Näkyykö se niin selvästi? Tietenkin minä rakastan koiriani.

Menneisyys ja perhe:
Minä en tiedä paljoa vanhempieni menneisyydestä, vain sen mikä minulle on kerrottu, Mutta luulen että siitä ei ole kovin tarpeellista kertoa.

Minä synnyin Maaliskuussa, seitsemäs päivä vuonna 1998.
Parantajat sanoivat että olin täysin terve ja minä pääsin melkein heti kotiin.

Minulla ei koskaan ole ollut lapsuuteen kuuluvia tauteja, lukuun ottamatta korvatulehdusta, minkä vuoksi korvani ovat hyvin herkät. Ja myös sen takia minä sairastun nykyisin todella helposti.

Lapsuudestani voin vain sanoa että olen elänyt kohtalaisen onnellista elämää perheen ainoana lapsena. Minulla tosin oli normaalia vähemmän oikeita ystäviä, sanoinko sen jo?
Kuitenkin, minä tutustuin vain isäni tuttavien lapsiin koska isäni ei antanut minun leikkiä jästien kanssa.

Isä on muuten aika arvovaltainen vaikka liikkuukin aika tuntemattomissa ja pienissä piireissä. Meidän sukumme ei ole ollenkaan tunnettu. Isä on muuten ministerin vanha koulukaveri, ainakin hän sanoo niin.
Isä työskentelee taikuuden historian alalla. Minäkin olen aika kiinnostunut historiasta.

Minun äitini pysyy kotona tädin kanssa.
Minun äitini ei ole koskaan oikein pitänyt minusta, luulen että se johtuu siitä että näytän isältäni, äiti ei ole isänkään kanssa kovin hyvissä väleissä.

Mutta täti on minulle todella tärkeä!
Kun minulla ei ole ollut leikkitoveria hän aina leikki minun kanssani. Minulla ja tädillä on paljon salaisuuksia.
Joskus täti kertoi minulle asioita menneisyydestä, asioita joita en isän ja äidin mielestä saisi tietää.

Minä oikeastaan olen aika samanlainen kuin täti.
Me kumpikin rakastamme seikkailuja ja pidämme jännittävistä tilanteista.
Täti on minun hyvä ystäväni.

Muuta: En oikein osaa sanoa.. en pidä ötököistä, ne kammottavat minua. Olen allerginen raa’alle porkkanalle..

Pelit:
Ruostekeinu Sadien ja Maxin ensitapaaminen Dundeessa leikkikentällä.

Suhteet:
Sadie Farraday – Mukava tyttö Korpinkynnestä, Max tahtoisi keskustella tytön kanssa lisää.
Mi-Cha Sung – Kova tyttö samalta vuosikurssilta ja samalta luokalta, hauskaa seuraa.
Hyväksytty mun puolestani! - Ele
Poistin alleviivaukset. Niiden koneilla, joilla tuo kaunofontti ei näy, alleviivaukset näyttävät rumalta. Samalla laitoin rivinvaihdon kuvan ja tekstin väliin. - Neifion

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2009, 22:42:19 kirjoittanut Jenny » tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

Tämäkin on ilmainen foorumi jota vauhdittaa MunPalsta.com! Saatavilla myös ilmainen phpBB3 foorumi