Not Safe - Harry Potter -kirjoihin pohjautuva RPG Not Safe - Harry Potter -kirjoihin pohjautuva RPG
Uutiset: Onko Not Safen kotisivut hukassa?
Löydät ne täältä.

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Syyskuu 10, 2010, 01:26:46

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: [1] 2 3 ... 5   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pronssiottelu: Korpinkynsi vs. Rohkelikko  (Luettu 1355 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Braile
Srs Bsnssmn
Ylläpitäjä
Valittu

Poissa Poissa

-----

Profiili WWW Sähköposti
« : Toukokuu 19, 2010, 22:42:57 »

Pronssiottelu: Korpinkynsi vs. Rohkelikko
Tylypahkan huispauskenttä
Kello 15.00

5. kierroksen pelijärjestys

Rohkelikko, lyöjä 1: Lance Woodward (Braile)
Korpinkynsi, jahtaaja 1:Jeremiah Farraday (Ambra)
Korpinkynsi, jahtaaja 2:Prudence Gray (Neifion)[Varapelaaja]
Korpinkynsi, jahtaaja 3:Feodor Limonov (Joa)
Rohkelikko, pitäjä: Chase Cook (Ambra)
Korpinkynsi, lyöjä 1:Sadie Farraday (Neifion)
Rohkelikko, jahtaaja 1: Drew Wood (werty)
Rohkelikko, jahtaaja 2:Ebony Spruce (Tikkukaramelli)
Rohkelikko, jahtaaja 3: Tyra Gibbs (Braile) [Varapelaaja]
Korpinkynsi, pitäjä: Chad Cunnigham (werty)
Rohkelikko, lyöjä 2: Claire Fraser (Tuutu) [Varapelaaja]
Korpinkynsi, lyöjä 2: Victor Oak (Tuutu) [Varapelaaja]
Rohkelikko, etsijä: Aodh Ó Ruadháin (Lumikki) [Varapelaaja]
Korpinkynsi, etsijä: Eira Frost (Lumikki)

Vuorossa oleva on lihavoitu.
Yliviivattu skippaa.

Huom!
Merkitkää viestin alkuun hahmon nimi, joukkue ja pelipaikka.
Ja muistakaa: Pelivuorojen kuuluu olla lyhyitä ja nopeita! Olkaa aktiivisia!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2010, 05:36:16 kirjoittanut Braile » tallennettu

Jarek Kovacevich, kaikkien rakastama rehtori - Sidley Shiver, prinsessa - Ashley Redd, parkettien partaveitsi
Jared Farraday, puudeli - Dante Spinner, Allessandro-Guglielmo - Maxxie Pepper, ministeri  - Anton Cavoski, serbiserkku
Ambra
Azkabanin vanki

Poissa Poissa

you spin me around

ambradaria@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : Toukokuu 21, 2010, 17:52:15 »

Chase Cook
Rohkelikon kapteeni ja pitäjä

Oloni oli enemmän kuin hermostunut, kun istuin huispausstadionin pukuhuoneissa ja odottelin muiden joukkueen jäsenten saapuvan paikalle. Olin ollut ajoissa paikoillani ja saanut jo kaiken valmiiksi; minulla oli huispauskaapu päälläni, muutama viime hetken kuvio valmiina ja Puhtolakaisu 14 –luutaani puristin käsissäni rystyset valkeina. Tuijotin seinää edessäni ja päässäni löi tyhjää. Aamupalakaan ei ollut tänään maistunut, vaan olin yhden leipäpalan jälkeen sysännyt lautaseni syrjään. Ennen semifinaalipeliä olin ollut hyvällä tavalla hieman jännittynyt, mutta tämä oli erilaista. En tulisi kestämään tappiota, en toista kertaa. Vatsassani kiersi ja tunsin hikinoron valuvan ohimollani, vaikken ollut edes käynyt luudan selässä tänään.

Minusta oli viime pelin jälkeen tehty kapteeni, oli se sitten virallista tai epävirallista. Kapteenin merkkini saisin vasta seuraavana syksynä, mutta kapteenin toimia hoidin aivan normaaliin tapaan. Se vain, etten ollut tottunut saamaan näin paljoa vastuuta missään. Tuntui, kuin kaikki paineet kasautuisivat juuri minun niskaani ja jos tästä nyt häviö tulisi, se olisi minun vikani. Olin nähnyt eilen joidenkin liiankin innokkaiden korpinkynsiläisten huispausfanien kiusaavan rohkelikon värejä kantavia ensiluokkalaisia ja mennyt väliin, tuntien syylliseltä koko tapahtumaan.

Kaiken kaikkiaan tappio Puuskupuhille kirveli edelleen, vaikka yritinkin harjoituksissa vaikuttaa kannustavalta ja luottavaiselta. Uskoin edelleen joukkueeseemme enkä oikein tajunnut, mikä viimeksi oli mennyt vikaan – paitsi tietenkin omat torjuntani, tai niiden puute. Yleensä siepin napannut joukkue voitti, mutta me olimme siitä huolimatta hävinneet, ja se kertoi jotain pelin kulusta.
Joka tapauksessa siitä oli pitänyt päästä yli ja olin jo pitkään samaan aikaan janonnut päästä pelaamaan pronssiottelua ja pelännyt sitä hetkeä, kun se oikeasti tulisi eteen. Ei ollut mitään syytä, miksemme voisi voittaa Korpinkynnen joukkuetta.

Havahduin ajatuksistani, kun ensimmäinen pelaaja astui pukukoppiin. Pikku hiljaa paikalle saapui useampi ja useampi joukkuetoverini ja tervehdin heitä kaikkia vuorollaan yrittäen kuulostaa reippaalta. Kun kaikki olivat paikalla, nousin seisomaan ja otin hieman haparoiden paikkani kaikkien valvovien silmien alla. Katsoin jokaista hetken ajan silmiin ennen kuin aloin puhua.
”No niin, kaikki tietävät, että edellinen matsi meni miten meni, ja se on nyt historiaa”, aloitin ja yritin samalla vakuutella itseäni, ”Tänään me voitetaan. Meillä on hieno joukkue, ja luotan teistä jokaiseen.” Toivottavasti he pystyivät vielä luottamaan minuun. ”Mennään ja näytetään, mistä rohkelikot on oikeasti tehty!”

Vielä viimeisen voitonkarjaisun jälkeen astelin ulos pukukopeista ja kentälle muun joukkueen seuratessa perässäni. Melu oli huima ja tunsin olevani ainakin hieman itsevarmempi. Minulla olisi tärkeä osa pelin kulussa, ja halusin voittaa. Halusin niin kovasti voittaa. En edes muistanut panna merkille, että sää oli hyvä ja otollinen huispausottelulle.
Katsoin, miten kentän toisella puolella Korpinkynnen joukkue asteli myös kentälle. Erityisesti katselin heidän pitäjäänsä, joka sattui myös olemaan kapteeni, Chad Cunningham. Hänet minun pitäisi tänään voittaa.

Joukkueiden seistessä vastakkain annettiin merkki, että kapteenien tuli kätellä. Puristin Chadin kättä varmasti ja sitten pelaajat ohjattiin valmistautumaan pelin alkuun. Heitin jalan luutani yli ja hetken päästä peli alkoi.
tallennettu

werty
Keijujen kuhilas
**

Poissa Poissa

Be the best beat the rest

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 21, 2010, 20:58:53 »

Chad Cunningham
Korpinkynsien kapteeni ja pitäjä

Herätessäni yritin pitää ajatukseni ainakin jonkin aikaa pois iltapäivällä pelattavasta pelistä. Siinä kymmenen maissa minun oli kuitenkin pakko alkaa miettimään pronssipeliä ja sitä, miten koko joukkue saataisiin hereille. Viime peli oltiin hävitty täpärästi ja koko joukkue oli sitä mieltä, ettei meille kelpaa se neljäs sija. Rohkelikon ja Puuskupuhin välinen ottelu ei ollut niin tasainen - vain siepin nappaaminen oli tehnyt piste-erosta siedettävän tuntuisen.

Olimme pitäneet joukkueen kesken pari päivää sitten pienen palaverin, jossa yritin saada koko joukkueen ajatukset pois hävitystä semifinaalipelistä. Se ei saanut vaikuttaa tämänpäiväiseen peliimme. Päinvastoin, nyt oli lähdettävä kovalla rytinällä pelaamaan Rohkelikkoa vastaan. Heillä oli hyvä joukkue, mutta se teki kentällä virheitä. Niihin oli siis osattava iskeä.

Tylypahkassa oli vallinnut pitkään kova jännitys. Myös tupien olemassa olo oli korostunut, kun kaikki toivoivat menestystä omalle tuvalleen. Tänään saataisiin tietää, että mikä tupa oli paras tänä vuonna tämän lajin parissa. Se ei ollut Korpinkynsi, vaikka mielestäni olisimme edellisen ottelun pelillämme finaalipaikan ansainneetkin. Itse toivoin hartaasti, että Puuskupuh voittaisi ilta seitsemältä pelattavan finaaliottelun. Luihuinen ei saisi voittaa mestaruutta jo toista kertaa peräkkäin tai saisin vältellä Mabolia koko loppu lukukauden. Olin joka tapauksessa luottavainen puuskupuheja kohtaan. Vaikkemme olleet kohdanneet kentällä, olin havainnut, että heidän joukkueessaan oli monta todella vahvaa pelaajaa.

Olin saanut kuulla paljon ympäriltä puhetta huispauksesta jo monta päivää ennen mestaruus- ja pronssipelejä. Se oli tuonut mukanaan myös minulle vähän painetta, mutta olin parhaani mukaan yrittänyt unohtaa moiset puheet ja keskittyä omiin ajatuksiini. Lisäksihän minulla oli S.U.P.E.R –kokeet kesken, joista halusin selvitä kiitettävin arvosanoin. Viime vuosi oli tehnyt tiukkaa juuri huispausturnauksen takia.

Kello oli varttia vaille kaksi, kun olin saapunut pukuhuoneeseen odottamaan muuta joukkuetta, joka tuttuun tapaan saapuisi viimeistään tuntia ennen pelin alkua. Aloin jo vetää suojia jalkoihini. Venyttelin myös käteni. Viime peli oli ollut osaltani loistavaa ja saman tahdin oli jatkuttava tässäkin pelissä. Tiesin, että joukkue luotti minuun ja olin saanut siitä itsevarmuutta. Rohkelikon kaikki kolme jahtaajaa olivat nopeita ja fiksuja pelaajia, joten uskoin, että tässä pelissä saisin myös enemmän hankalia heittoja torjuttavaksi. Mutta hyviä oli meidänkin jahtaajamme, ja vaikka he tiesivätkin Chasen taidot maalisalkojen edessä, oli silti hyökättävä suoraviivaisesti ja ennakkoluulottomasti.

Joukkueemme alkoi pikku hiljaa olla kasassa ja lähes jokainen oli sopivasti etuajassa. Annoin jokaisen itse hiljaa keskittyä tulevaan peliin.
Aloin olla pelivarustuksen osalta lähes valmis, joten nousin penkiltä ylös ja kävelin sopivaan paikkaan niin, että kaikki varmasti kuulivat ja näkivät.
”Ottakaa tästä pelistä kaikki ilo irti. Näitä pelejä varten olemme treenanneet hiki hatussa, joten näyttäkää nyt siellä kentällä mitä osaatte!” sanoin innostavalla äänensävyllä. En halunnut, että joukkue ajatteli, että tämä peli olisi pakko voittaa. Neljäs sija ei olisi kiva, mutta kunhan pelaisimme edes hyvää peliä, olisin oikein tyytyväinen.

”Lyöjät. Iskekäähän sitten kovaa painetta varsinkin jahtaajille”, sanoin katsoen Sadieta ja Victoria.  Vastustajan peliä oli horjutettava, jotta niitä virheitäkin syntyisi. Tosin olin vakuuttunut, että lyöjämme osasivat hommansa.
”Jahtaajat. Käyttäkää nopeuttanne hyödyksenne”, sanoin katsoen nyt kolmea jahtaajaamme. Omasta hyökkäyspäästä oli tultava nopeasti alas, sillä Rohkelikko tulisi varmasti kääntämään peliä nopeasti.
”Ja Eira. Nappaa se sieppi”, sanoin hymyillen. Olin tietoinen siitä, että Eiraa oli harmittanut kovasti edellinen peli. Hänen itsetunnolleen tekisin todella hyvää, jos hän nyt onnistuisi tehtävässään.
”Eiköhän sitten mennä!” sanoin ja vedin numerolla 11 varustetun huispauskaavun päälleni. Tartuin Puhtolakaisuuni ja johdatin joukkueen pukukopista kentälle.

Meteli oli kova, melko samaa tasoa kuin semifinaaleissakin. Rohkelikon joukkue oli myös astellut kentälle ja seisoimme omilla puolillamme riveissä. Menin kättelemään Chasea ja ottelun tuomaria. Rohkelikon pitäjä halusi varmasti parantaa peliään edellisestä ja uskoinkin hänen olevan kovempi luu kuin semifinaaleissa.

Palasin omalle puolellemme ja taputin ohi mennessäni Eiraa ja Jerryä rohkaisevasti selkään. Sitten asetuinkin salkojen eteen odottamaan pelin alkua. Pillin vihellyksen jälkeen heittäydyin luutani selkään ja nousin nopeasti ilmaan.
tallennettu

Don't say anything tonight
If you're gonna say goodbye
Itu
Vieras
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2010, 01:25:12 »

Lance Woodward
Rohkelikon lyöjä

Chadin kannustus oli lyhyt, mutta jokainen meistä tahtoi voittoa enemmän kuin mitään. Nousimme luudillemme yleisön karjuessa.
Peli alkaa ja lennän lähellä jahtaajiamme, jotta voisin suojella näitä parhaani mukaan vastapuolen viskomilta ryhmyiltä.

Samassa näen ryhmyn tulevan sopivasti kohdallani ja tähtään sen kohti sitä korpinkynnen mustatukkaista jahtaajaa. En kuitenkaan saa pudotettua tyttöä, mutta tämä näyttää kuitenkin tarpeeksi yllättyneeltä ja tiedän aiheuttaneeni edes jotain hämminkiä.

Nyt peli oli avattu!

Häiritsee vastapuolen jahtaajaa: Hahmosi häiritsee vastapuolen jahtaajaa keinolla millä hyvänsä. Jahtaaja menettää seuraavassa vuorossaan maalinheittomahdollisuuden.
tallennettu
Ambra
Azkabanin vanki

Poissa Poissa

you spin me around

ambradaria@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : Toukokuu 22, 2010, 15:22:39 »

Jeremiah Farraday
Korpinkynnen jahtaaja

Olin kuunnellut korvat höröllä Chadin puhetta ennen peliä pukuhuoneissa. Hänen neuvonsa olivat varteenotettavia, ja nyökkäilin vakavana vieressä, vaikka oikeasti sisälläni olin innoissani. Tämä peli oli minulle paljon helpompi kuin edellinen, koska nyt minun ei tarvinnut pelata Jaredia vastaan. Kentällä Chad kävi kättelemässä rohkelikon kapteenia, sitä Cookia, ja sitten hän taputti minua selkään. Tunsin olevani heti paljon rohkeampi ja asetuin valmiiksi luudan selkään. Pillin vihellyksestä lähdin yläilmoihin ja otin vauhtia saadakseni kaadon kiinni.

Valitettavasti kaato lipsahti käsieni välistä alapuolella lentävälle rohkelikon pelaajalle. Yritin saada häntä kiinni, mutta vahinko oli jo tehty, maali syntyi. Yritin olla katsomatta Chadiin päin, kun kävin hakemassa kaadon takaisin peliin. Se oli noloin pelinaloitus ikinä.

Seuraavassa hyökkäyksessä kuljin kaato kädessäni muutaman pelaajan läpi, ja syötin sitten kaadon paremmassa maalintekopaikassa olleelle Prudence Graylle. Vaikka hän olikin Gray, toivoin, että joukkueemme takia hän tekisi maalin.

Hahmo pudottaa kaadon: Hahmosi pudottaa kaadon otteestaan ja vastapuolen jahtaaja saa sen, tehden ensi vuorossaan yhden ylimääräisen, 100% varman maalin.

Heittää kaadon seuraavalle: Hahmosi ei tee muuta kuin heittää kaadon seuraavaksi vuorossa olevalle jahtaajalle, antaen tälle yhden ylimääräisen arpatulosmahdollisuuden seuraavaan vuoroonsa.
tallennettu

Neifion
siänidiileri
Moderaattori
Voldemortin takaraivo

Poissa Poissa

Sheiffiwoodin ainoa guru, Guru.

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Toukokuu 22, 2010, 16:31:40 »

Prudence Gray
Korpinkynnen jahtaaja

Minä en jaksa keskittyä. Olin yrittänyt saada tilalleni jonkun, sillä huispaus ei ollut lainkaan minun lajiani. Kuitenkin minä tässä pelasin pronssiottelussa ja olin päättänyt tehdä parhaani. Kuuntelen Chadia ja valmistauduin peliin. Vilkaisin Sadieta, joka vilkuili minua pahantuulisena. Se ei ollut minun vikani että ottelu oli  Rohkelikkoja eikä Luihuisia vastaan. Tosin olin huolissani siitä, että tuo oli selittänyt olevansa huispausfani eikä tätä ollut näkynyt lainkaan katsomossa. Tai Sad ei ainakaan kertonut mitään.

Pilli vihelsi kohta ja kohosin ylös luudallani. Keskityin ja seurasin Jeremiahia. Saan kaadon käsiini Grayn syöttäessä sen minulle ja keskityn heittämiseen, kuitenkin kaato lipeää kesken heiton kädestäni ja heitto ei saa tarpeeksi voimaa. Päästän suustani ruman sanan. Kopittelen hetken ja saatuani hyvän paikan olen tyytyväinen, mutta en saa luutaa kääntymään tarpeeksi nopeasti ja kaato menee ohitse oikean maalisalon.
Ja juuri kun olin ajatellut kaiken sujuneet hudeista huolimatta hyvin, tunsin jonkun iskeytyvän itseäni selkään. Onneksi sentään sain pidettyä luudasta kiinni. Hämmästyn tästä yllätyksestä ja näen Rohkelin lyöjän olleen asialla.

Ei alkanut hyvin tämä peli.

9, 10: Heittää huti maalisaloista: Hahmosi heittää kaatoa, mutta tähtäys epäonnistuu täysin ja maali ei onnistu.
9, 10: Heittää huti maalisaloista: Hahmosi heittää kaatoa, mutta tähtäys epäonnistuu täysin ja maali ei onnistu.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2010, 18:24:55 kirjoittanut Neifion » tallennettu

Ewa Nowak - Puuskupuhin tuvanjohtaja
Helen Farraday - Aurori
Lene Farraday - Valokuvaaja
Prudence Gray - Korpinkynsi 4lk, varajahtaaja
Sadie Farraday - Korpinkynsi 2lk, lyöjä
Severina Grant - Luihuinen 6lk, kuolonsyöjä
Eugenia Freedom - Historian opettaja
Joa
Verenimijä-mörkö
**

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : Toukokuu 22, 2010, 16:51:50 »

Feodor Limonov
Korpinkynsi, jahtaaja

Ah, ihastuttavan kannustava puhe jälleen kerran Chadilta. Ilmiselviä neuvoja mutta oli parempi, että hän sanoi ne siitä huolimatta. En voinut olla hymyilemättä huvittuneesti hänen kehottaessaan meitä käyttämään nopeuttamme hyväksemme. Jerry ja Pru ottaisivat varmasti neuvosta vaarin. Pitkänä pelaajana minun suurin vahvuuteni ei välttämättä ole nopeus vaikken voi väittää olevani suorastaan hidaskaan.

Heti pelin alettua Jerry menee pudottamaan kaadon vastapuolen pelaajalle, poika on mitä ilmeisimmin hermostunut siitä, että me saattaisimme jäädä komeasti neljännelle sijalle jos peli ei sujuisi. En voi olla hymyilemättä itseironisesti, kylläpä meillä alkoi lupaavasti. Toivottavasti vastoinkäymiset eivät saisi joukkuetta luovuttamaan ennen kuin peliä olisi käyty loppuun. Pelkään hienoisesti Jerryn motivaation puolesta. Tuollaiset pikku onnettomuudet ovat mitä parhaita polkemaan motivaation maahan.

Valitettavasti myöskään minä ja Prue emme onnistu maalin teossa vaikkemme teekään samanlaista virhettä kuin Jerry. Minä onnistun kerran heittämään kaadon kohti maalisalkoja mutta valitettavasti arvioin etäisyyden väärin ja käytän huomattavasti liikaa voimaa mistä syystä heittoni menee komeasti maalisalkojen ohitse.

Heittää huti maalisaloista: Hahmosi heittää kaatoa, mutta tähtäys epäonnistuu täysin ja maali ei onnistu.
tallennettu

Ambra
Azkabanin vanki

Poissa Poissa

you spin me around

ambradaria@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #7 : Toukokuu 22, 2010, 17:47:49 »

Chase Cook
Rohkelikon kapteeni ja pitäjä

Pillin vihellettyä kiidin välittömästi kohti maalisalkojani ja vasta siellä katselin ympärilleni, miten peli alkoi rakentua. Korpinkynsi ehti kaatoon ensin, mutta heidän nuori jahtaajansa, Farraday, menetti pallon heti alkuunsa. Ehdin tuntea hetken jotain säälintapaista, kunnes terästäydyin. Se oli kuitenkin vain pelin henki.

Se Farraday passasi seuraavassa hyökkäyksessä varapelaajalle, jonka nimen opettelin eilen, mutta unohdin juuri äsken. Kahdesta maalintekoyrityksestä huolimatta tämä ei onnistunut, vaan kumpikaan heitoista ei edes tule minua kohden. Olin suoraan sanoen hyvin helpottunut.
Sitten isokokoisempi Limonov tulee paikalle ja kaato leijailee jälleen maalisalkojen ohi. Käyn heittämässä sen takaisin peliin ja yritän terästäytyä, koska kauaa korpinkynsien huono onni ei voisi jatkua. Kohta pitäisi olla taas valmiina torjumaan.

Torjuntamahdollisuus x0: Hahmosi saa torjua tällä kierroksella tämän verran maaleista, jotka jahtaajat ovat mahdollisesti tehneet. Lisää viestin loppuun kuinka monta maalia pitäjäsi on torjunut.

Torjui 0, päästi 0.
tallennettu

Neifion
siänidiileri
Moderaattori
Voldemortin takaraivo

Poissa Poissa

Sheiffiwoodin ainoa guru, Guru.

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Toukokuu 22, 2010, 18:30:36 »

Sadie Farraday
Korpinkynnen lyöjä

Chadin puhe. En edes jaksanut keskittyä kuuntelemaan. Suututti kovasti se, ettemme pelanneet Luihuisia vastaan, olisin näyttänyt Mabolille taivaan merkit (hyvä on, olisin tahtonut tämän kehuvan minua).
Toisaalta kuitenkin oli myönnettävä että minua jännitti. Siitä suurin ärtymykseni johtui.

Niinpä pillin soidessakaan en ole kovinkaan keskittynyt peliin ennen kuin huomaan jonkun osuneen Prudenceen ja että jahtaajat heittelivät huteja.
Ja sitten huomasin samassa ryhmyn ja kiirehdin kohottamaan mailani ja löin sitä kaikin voimin, jotta saisin purettua turhautumiseni. Näyttäisin sille hiton Mabolille että osasin kyllä hallita hermoni ja käyttää ärtymykseni peliin...

Mutta samassa kuulen tömähdyksen ja tajuan ryhmyn iskeytyneen katsomoon. Nielaisen. Hupsista.
Ehkä pitäisi keskittyä peliin eikä Maboliin.

11: Osuu katsomoon: Hahmosi lyö ryhmyn vahingossa katsomoa päin. Tilanne aiheuttaa sen verran hämminkiä lyöjällesi, että hän menettää ensi kierroksella toisen arpatuloksensa.
tallennettu

Ewa Nowak - Puuskupuhin tuvanjohtaja
Helen Farraday - Aurori
Lene Farraday - Valokuvaaja
Prudence Gray - Korpinkynsi 4lk, varajahtaaja
Sadie Farraday - Korpinkynsi 2lk, lyöjä
Severina Grant - Luihuinen 6lk, kuolonsyöjä
Eugenia Freedom - Historian opettaja
werty
Keijujen kuhilas
**

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : Toukokuu 22, 2010, 19:13:45 »

Drew Wood
Rohkelikon jahtaaja

Lähdin pelaamaan pronssipeliä uudella energialla ja hyvällä mielellä. Olin saanut semifinaali tappion pois päästäni ja olin valmis voittamaan sen pronssin.

Peli alkoi. Luulin, että Korpinkynnen jahtaaja sai kaadon, mutta se päätyikin meidän jahtaajallemme. Ja mitä? Teimme maalin! Tämähän alkoi lupaavasti, kun Korpinkynnen pitäjä oltiin yllätetty ensimmäisen kerran.

Korpinkynsi sai luotua pari tilannetta, mutta maalia ei onneksemme syntynyt. Pääsin ensimmäisen kerran kosketuksiin kaadon kanssa, kun sain sen riistettyä Korpinkynnen jahtaajalta. Lähdin nopeasti kääntämään tilannetta syöttämällä ensin pystyyn Tyralle. Sain kaadon pian takaisin itselleni. Vielä yksi syöttö Juniperille ja takaisin minulle. Sitten minulle avautuikin hyvä maalinteko paikka ja heitin kohti oikeaa maalisalkoa.

Hahmo heittää kaatoa: Hahmosi heittää kaadon kohti maalisalkoja.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 24, 2010, 19:28:39 kirjoittanut werty » tallennettu

Tikkukaramelli
Hämäkäk

Poissa Poissa

Nauru pidentää ikää, ellei kuole nauruun.

Profiili
« Vastaus #10 : Toukokuu 23, 2010, 23:19:41 »

E. Juniper Spruce
Rohkelikko, jahtaaja

Olimme hävinneet semifinaalipelin, mutta pronssiottelusta tulisi voitto kotiin. Niin minä olin päättänyt, ja se päätös kyllä pitäisi! Kylkiluunikin oli tervehtynyt matami Pomfreyn sairaalahoidossa, joten olin täydessä pelikunnossa.

Korpinkynnen jahtaajat olivat innokkaita tekemään maaleja, mutta mikään yrityksistä ei onnistunut. Olin innoissani, kun heidän maalintekoyrityksensä menivät kerta toisensa jälkeen ohi; tämähän näytti erittäin positiiviselta meidän kannaltamme!

Lähdimme Drewin ja Tyran kanssa kulkemaan kohti Korpinkynsien maalisalkoja syötellen kaatoa niin nopeasti, ettei kukaan ehtinyt tulla väliimme. Minun syötöstäni Drew pääsi yrittämään maalia, ja heti heiton jälkeen syöksyin sieppaamaan kaadon takaisin itselleni. Kopittelimme palloa hetken aikaa maalisalkojen edessä etsien hyvää maalintekopaikkaa. Minä pääsin sellaiseen ensimmäisenä, ja kun Tyra heitti kaadon minua kohti, heitin sen päättäväisesti kohti oikeanpuoleista maalisalkoa.

1, 2, 3, 4: Hahmo heittää kaatoa: Hahmosi heittää kaadon kohti maalisalkoja.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 24, 2010, 17:10:59 kirjoittanut Tikkukaramelli » tallennettu

Braile
Srs Bsnssmn
Ylläpitäjä
Valittu

Poissa Poissa

-----

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #11 : Toukokuu 24, 2010, 00:01:04 »

Tyra Gibbs
Rohkelikon jahtaaja

Juniper ja Drew tekivät hyvää työtä. Onnekseni kumpikin olivat niin hyviä pelaajia, että meidän kaikkien kolmen yhteistyö sujui saumattomasti, vaikkemme olleet ehtineet edes treenata yhdessä kovinkaan kauaa. Kun Bastian oli sairastunut juuri ennen matsia, minut oltiin valittu varapelaajaksi niin nopeasti että tänä aamuna oli ollut vielä todella vaikea käsittää, että aioin oikeasti pelata joukkueen kanssa tärkeästä pronssisijasta taistellen.

Seurailin kuinka Juniper ja Drew kopittelivat kaatoa. He kumpikin tekivät hyviä heittoja. Kun kaato päätyi lopulta minunkin käsiini, heitin päämääräisesti sen takaisin Drewille. Hän oli luultavasti parempi maalintekijä kuin minä.
Yhdessä vaiheessa minä kuitenkin tajusin olevan todella otollisessa paikkaa yrittää maalia. Juniper heitti kaadon minulle, ja hetkeäkään enää harkitsematta viskasin sen kohti maalisalkoja.

Heittää kaadon seuraavalle: Hahmosi ei tee muuta kuin heittää kaadon seuraavaksi vuorossa olevalle oman joukkueen jahtaajalle, antaen tälle yhden ylimääräisen maalintekomahdollisuuden seuraavaan vuoroonsa.
Hahmo heittää kaatoa: Hahmosi heittää kaadon kohti maalisalkoja.
tallennettu

Jarek Kovacevich, kaikkien rakastama rehtori - Sidley Shiver, prinsessa - Ashley Redd, parkettien partaveitsi
Jared Farraday, puudeli - Dante Spinner, Allessandro-Guglielmo - Maxxie Pepper, ministeri  - Anton Cavoski, serbiserkku
werty
Keijujen kuhilas
**

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : Toukokuu 24, 2010, 19:51:05 »

Chad Cunningham
Korpinkynsien kapteeni ja pitäjä

Huh, Rohkelikkohan oli lähtenyt kovalla tempolla pelaamaan pronssipeliä. Woodin heiton onnistuin vielä nappaamaan melko helposti, mutta Juniper pelasi itselleen loistavasti vapaan heittopaikan. Sain onneksi jalkani juuri ja juuri kaadon ja salon väliin. Onneksi siitäkin selvittiin.

En saanut kauaa hengähdysaikaa, kun seuraava Rohkelikko vyöry jo tuli. Tällä kertaa Bastianin tilalla pelaava Tyra Gibbs pääsi täysin yllättämään minut ja hän jopa onnistui maalinteossa. Kyllä tyttö selkeästi osoitti, että pystyi täyttämään puuttuvan ja kokeneen jahtaajan paikan.

Torjuntamahdollisuus x2: Hahmosi saa torjua tällä kierroksella tämän verran maaleista, jotka jahtaajat ovat mahdollisesti tehneet.

Torjui 2, päästi yhden.
tallennettu

Tuutu
Ankeuttaja

Poissa Poissa

Älä hätäile

Profiili
« Vastaus #13 : Toukokuu 24, 2010, 21:43:18 »

Claire Fraser
Rohkelikon lyöjä, varapelaaja

Katsoin ympärilleni, kun astuin pukuhuoneesta ulos. En uskonut, että olisin tässä tilanteessa näin pian jälleen. Olin uskonut, että olisi löytynyt joku toinen pelaaja, sellainen, joka olisi ollut innokkaampi lyöjän hommissa ja vieläpä parempi siinä. Mutta ei ketään ollut löytynyt, mikä ihmetytti minua. Olisi uskonut, että innokkaita pelaajia olisi ollut pilvinpimein. Mutta ei niin ei ja minä jouduin jälleen tarttumaan lyöjän mailaan.

Katselin hymyilen ympärilleni, ennen kuin pilli soi ja ponkaisin ilmaan. Tiesin, että pitäjä oli hyvin olennainen osa tätä peliä, joten pysyttelin alussa paljon meidän puolella vahtien sitä, ettei ryhmyt pääsisi häiritsemään Chasen peliä. Samalla seurasin hetken etsijöiden lentoa ja katselin, etteivät ryhmyt tulisi Marien tielle.

//Antaa täyden suojan: Valitse joku saman joukkueen jäsen. Hahmosi antaa tälle suojan, jota voi käyttää kerran suojaamaan mitä tahansa ja kenen tahansa pelaajan hyökkäystä tai häirintää vastaan. Suojan saa Chase Cook

Antaa ryhmysuojan: Valitse joku saman joukkueen jäsen. Hahmosi antaa tälle yhden ryhmyniskun kestävän suojan. Suojan saa Marie Schmidt //
tallennettu

Kuopukseni Kaitlin Gray    Suojattini Ailina McQuoley    Paskiaiseni Luigi Dylan        Kuolaritätini Samantha Baxter
Ilopillerini Claire Fraser     Pikkuiseni Leslie Fraser       Henkivartijani Rami Randall

Mä paremmasta elämästä haaveilin/ Ja pilvilinnoja rakentelin.
Tuutulius Taitava ~ Salamyhkäinen pahis, joka vaikuttaa hyvikseltä
Tuutu
Ankeuttaja

Poissa Poissa

Älä hätäile

Profiili
« Vastaus #14 : Toukokuu 26, 2010, 01:35:05 »

Victor Oak
Korpinkynnen lyöjä. varapelaaja

Tuntui lähestulkoon uskomattomalta olla jälleen luudan selässä keskellä huispausottelua. Luihuisille koetun häviön jälkeen olin jo ehtinyt ajatella, että se ottelu olisi jäänyt viimeisekseni. Kait se oli kohtalon jonkinlaista ivaa, että olin jälleen kentällä, vaikka olin uskonut, etten tänne enää päätyisi. Ihmeellistä, sillä olisi uskonut, että innokkaita pelaajia kyllä löytyisi.

Rohkelikon lyöjistä se nuorempi näytti aloittavan aika laiskasti. Lenteli vain tekemättä mitään. Tuhahdin . Se toinen edes yritti sentään, vaikka hän hyvin valitettavasti pääsi häiritsemään Prudencen peliä, jota en voinut lainkaan sallia. Lensin ryhmyn perään tarkoituksenani kostaa rohkelikoille. Tavoitin ryhmyn ja löin sitä. Mutta jokin meni pahasti pieleen, sillä ryhmy teki tuttavuutta katsojien kanssa. Miten tämä oli oikein mahdollista? Tilanne kuitenkin vain paheni entisestään, sillä heti minun jälkeeni onnistui Sadie lyömään toisenkin ryhmyn katsomoon. Irvistin. Tämä ei voinut olla mahdollista.

//Osuu katsomoon: Hahmosi lyö ryhmyn vahingossa katsomoa päin. Tilanne aiheuttaa sen verran hämminkiä lyöjällesi, että hän menettää ensi kierroksella toisen arpatuloksensa.//
tallennettu

Kuopukseni Kaitlin Gray    Suojattini Ailina McQuoley    Paskiaiseni Luigi Dylan        Kuolaritätini Samantha Baxter
Ilopillerini Claire Fraser     Pikkuiseni Leslie Fraser       Henkivartijani Rami Randall

Mä paremmasta elämästä haaveilin/ Ja pilvilinnoja rakentelin.
Tuutulius Taitava ~ Salamyhkäinen pahis, joka vaikuttaa hyvikseltä
Sivuja: [1] 2 3 ... 5   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

Tämäkin on ilmainen foorumi jota vauhdittaa MunPalsta.com! Saatavilla myös ilmainen phpBB3 foorumi